• Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle

© 2017 by GoFit. Proudly created with passion.

Conectează-te cu noi

Politica de retur. Dreptul de retragere

- Conditii pentru returnarea produselor

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta:  "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului".

In cazul retururilor, taxele de transport sunt suportate de catre client. 

 

Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre GoFit.

 

Produsul pe care doresti sa il returnezi trebuie trimis prin curierat. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor (in afara de Posta Romana).

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva etc. ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original.

 

Restituirea valorii produsului se va face prin intermediul bancar catre client, prin specificarea contului IBAN in RON, de catre acesta. Suma inapoiata si condiitle de returnare nu includ cheltuielile de transport, acestea fiind suportate de catre client.

 

Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns in posesia noastra.

 

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

 

Daca doresti sa schimbi produsul  te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa gofitshop@yahoo.com in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, va puteti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dvs. sau restituirea lor de catre noi. Cheltuielile de transport vor fi suportate de dvs. (expeditor) atat la trimiterea coletului cat si la primirea coletului cu produsul schimbat.